cvaendaarna

Wat gebeurt er met je als je een herseninfarct hebt gehad.

delete

Ik begon dit  om te vertellen over mijn revalidatie na een herseninfarct. Ik noemde het CtrAltDel. Weet je nog, als je die toetsen indrukte op je PC vroeger, dan kon je met een schone lei beginnen. Nu is de tijd aangebroken dat het ook voor mij geldt. Een paar weken hard werken en oefenen hebben ervoor gezorgd dat ik nu voorgoed naar huis kan. Het leven zal er anders uitzien dan voorheen misschien, maar ik kan al weer veel gelukkig. Beetje rustiger leven, of dat gaat lukken is nog afwachten. Soms hulp aanvaarden die eerder niet nodig was, ook zo’n ding . Het zal wat aanpassing van mijn kant vergen, maar ik zal mijn best doen . Ik loop weer, heb goede hoop dat het ook met mijn ogen wel in orde zal komen. Hopelijk kan en mag ik nog een poosje een  blog bijhouden. Voor nu, dank voor het lezen en voor al die positieve en lieve reacties, die hebben zeker bijgedragen aan mijn herstel !

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag