cvaendaarna

Wat gebeurt er met je als je een herseninfarct hebt gehad.

rust in mijn hoofd

Soms is het nodig om even pas op de plaats te maken, dan wordt het heel onrustig in mijn hoofd . Voor mij is er dan één manier die heel goed werkt en dat is muziek luisteren. Koptelefoon op, geen ander geluid dan bijvoorbeeld de liedjes van Stef Bos, daar ben ik een groot liefhebber van. Luister maar eens naar ‘Ik heb je lief’. Ooit schreef ik dit gedicht, het werkt  nog steeds.

en dan opeens

en dan opeens komen de tranen

ze trekken warme sporen over mijn gezicht

ik zie geen kans meer om ze te bedwingen

al knijp ik nog zo hard mijn ogen dicht

heel lang is het gelukt mij te verzetten

want tranen horen eerder bij verdriet

maar de muziek raakt dieper dan ik wilde

ik geef me over, niemand die het ziet

ik laat me door de klanken overspoelen

ben in gedachten mijlen hier vandaan

beleef een andere dimensie dan het heden een diepere betekenis van het bestaan

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag