cvaendaarna

Wat gebeurt er met je als je een herseninfarct hebt gehad.

misdruk

Sinds een paar weken oefen ik af en toe een kwartiertje met de prismabril. Er is een Fresnell prisma op mijn rechter brillenglas geplakt. Dat was na een tijdje al weer te sterk en met de nieuwste lukte het zelfs om een hele avond t.v. te kijken zonder ooglapje. Maar ook dat gaat nu niet meer zo goed, het beeld wordt weer dubbel, eigenlijk een heel goed teken. Dan zou de prisma al weer te sterk zijn en mijn ogen dus steeds iets beter. Wat zie ik dan eigenlijk ? Vergelijk het met een misdruk van een foto zoals je af en toe in een krant ziet. Twee identieke plaatjes die net iets scheef van elkaar zijn afgedrukt. Je kunt er geen touw aan vastknopen, het is troebel en verwarrend. Maar ik hou goede moed. Met een beetje geluk gaat het steeds beter en kan ik straks helemaal zonder prisma, al zal dat nog wel even duren.

Voorlopig speel ik nog voor piraat, kinderen op straat vinden dat ook bijzonder interessant.

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag